Politica de retur și schimb

Magazinul online www.broderieexpres.ro comercializeaza PRODUSE PERSONALIZATE dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care Cumparatorul opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre Cumparator, produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel NU SE RETURNEAZA SI NU SE POT INLOCUI, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

In cazul produselor nepersonalizate, potivit legislatiei in vigoare (OUG nr. 34/2014), cumparatorul are dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii sa returneze produsul / produsele comandat(e). Cumparatorul se obliga sa notifice BroderieExpres in scris, prin email la adresa salut@broderieexpres.ro  asupra intentiei de a returna produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, BroderieExpres poate refuza returul produsului / produselor.

BroderieExpres are obligatia sa returneze contravaloarea produsului / produselor in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e).

Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru retur:

  • nume, prenume
  • adresa postala
  • adresa de email
  • numarul de telefon
  • numarul comenzii
  • modalitatea de plata dorita (datele contului bancar)
  • motivul returului (optional; informatia va fi folosia pentru imbunatatirea serviciilor).

Taxa de retur (taxa curierului)  este suportata de cumparator.

Suma aferenta returului va fi rambursata cumparatorului prin virament bancar, daca toate conditiile sunt indeplinite:

  • produsul / produsele returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a / au fost trimise de BroderieExpres, sa fie ambalat(e) in ambalajul original, etichetele de identificare sa fie atasate de produs(e) si sa fie insotit(e) de documentele originale.
  • BroderieExpres nu isi asuma raspunderea pentru daunele aparute in timpul transportului si nici pentru produsul / produsele pierdut(e).

La returul produsului / produselor, BroderieExpres realizeaza o verificare a starii acestuia / acestora si decide asupra restituiri contravalorii produsului / produselor.

In conformitate cu legea in vigoare, BroderieExpres isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor deteriorate.

 In cazul in care la livrare cumparatorul constata ca produsul / produsele  prezinta vicii de fabricatie, cumparatorul poate cere inlocuirea acestuia / acestora sau returnarea imediata a sumelor deja incasate de BroderieExpres  fara alte despagubiri. In acest scop, cumparatorul trebuie sa notifice in scris BroderieExpres, prin email la adresa salut@broderieexpres.ro, in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.

In cazul in care marimea nu este potrivita, sau se doreste un alt produs in locul celui achizitionat, schimbul produsului comandat se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Cumparatorul se obliga sa notifice BroderieExpres in scris, prin email la adresa salut@broderieexpres.ro  asupra intentiei de a schimba produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, BroderieExpres poate refuza schimbul produsului / produselor.

Iti trimitem coletul de schimb, iar valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra. Contactati BroderieExpres la numarul de telefon 0729881723 pentru a efectua schimbul.

Recomandarile BroderieExpres privind schimbarea produselor:

Daca te-ai decis sa schimbi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  • Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
  • De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.